Beoordelingen van Pata Negra Heerenveen

Recente recensies van Pata Negra Heerenveen

4 sterren na 124 reviews

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

De eerste keer dat wij hebben afgehaald was top, dus dit kon nog wel een keer. Helaas viel het de tweede keer tegen. De koude tapas waren weer super, maar de warme waren koud en gewoon eigenlijk net niet. Weet niet of ik het nogmaals zou halen.

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Dit was de eerste keer dat we afgehaald hebben. Heerlijk gegeten complimenten aan de kok

, 09-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Top geregeld , super lekker ... heerlijk Tipje Misschien iets nog voor kids te doen 🙂

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

voor herhaling vatbaar

, 19-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker. Maar de hamkroketjes (Fiesta box) ontbraken, de crispy chicken was een stuk minder dat dan we gewend zijn. Ook de Fajitas kip kaas ui en rode paprika was veel minder dan anders. Daarnaast heb ik 10 a 15 minuten moeten wachten terwijl ik bij de bestelling 1830 had aangegeven.. Met vriendelijke groet Martin Bakker

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk van alle hapjes genoten!

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Een pata negra tapas box (2pers) besteld voor afhaal. Deze was niet op tijd klaar maar een paar min wachten voor mij was geen probleem. Het eten was lekker en goed verpakt. Echter, er waren van een aantal dingen maar 3 stukjes i.p.v. 4. Dit was een beetje vreemd aangezien je voor 2 personen besteld. Gelukkig uiteindelijk niet te weinig eten gekregen.

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Jammer dat we nog wel een poos hebben moeten wachten voor de bestelling klaar stond, terwijl we vroeg hadden besteld. Eten is een echte aanrader!

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

De meeste warme hapjes waren koud terwijl we nog even op de bestelling moesten wachten. Er zat niet veel smaak aan het geheel. Prijs/kwaliteit verhouding daardoor niet goed. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-07-2020

Kwaliteit:

Rating

dik voor alkaar, samenstelling van menu prima en ook smaakvol. Wij hebben afgehaald en alles dtond keurig op afgesproken tijdstip klaar.

, 07-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs kwaliteit is niet in verhouding. De kaaskroketjes ontbraken. Thuis aangekomen was een deel van de tapas uit het bakje. Kortom een smerige bedoeling.

, 30-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Gebruik gemaakt van de afhaalservice. Erg lekker gegeten en gemakkelijk te bestellen.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

eten was zoals altijd weer super! snel klaar en Vitas bedankt voor de service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Fijn dat we het nog op konden halen.

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Goed verzorgd. Er miste een deel van de bestelling, daarom in twee delen gegeten, prima oplossing en service.

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas een grote teleurstelling. Wij dachten thuis heerlijk te gaan genieten van de Pata Negra tapasbox en aanvullende gerechtjes. De burrito en patatas bravas waren "oké" en alleen de kaaskroketjes, het stokbrood en de olijven waren lekker. De rest was gewoon echt niet lekker. Jammer!

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, bezorging stipt op tijd. Wel vreemd dat er bij een box voor 2 personen er bakjes bij zijn waar soms 3 dan weer 4 hapjes in zitten. Voor de rest een superservice!

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tapas waren prima en lekker, misschien soms wat te pittig, maar de hoeveelheid voor 2 personen vonden wij te weinig. Er was voor 1 persoon 5x een klein hapje. De hoeveelheid van de erbij bestelde patatas bravas voor € 3,50 vond ik teleurstellend.

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van het eten was prima. Bezorgtijd aan de lange kant. Verkeerd toetje geleverd (Brownie ipv Cheesecake)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten ! De schaal met koude tapas zag er ook nog eens leuk uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, en goede bezorging en dat het wat later werd bezorgd, eerst keurig berichtje via e-mail en nog gebeld. Heel fijn en goede service. Bedankt!

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden eerder besteld en waren toen uitermate tevreden. De kwaliteit van de tapas was nu echt onder de maat. De kip was taai, de gesmolten kaas ingedroogd, de burrito doorweekt en de kaaskroketjes slap. Volgens ons is de bestelling te lang warm gehouden. Jammer!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De crispy chicken had iets minder lang gebakken mogen worden. Korst was erg hard en de meloen was helaas nog niet rijp. Verder lekker gegeten.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Top! En snelle en keurige levering. Zullen we zeker vaker doen! Tip: Mag van mij wel een iets uitgebreidere menu keuze zijn. Of meer verschillende box keuzes. Bovenal ga zo door!

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed!!!

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten!

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De tapas gerechten waren heerlijk en het contact was zeer goed, mede i.v.m. de vragen over de glutenvrije gerechten. Super ga zo door!

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging stipt op tijd; super! Maar belangrijker: samen thuis heerlijk “uit eten” met de fietsta box en een paar bijgerechten. Voor herhaling vatbaar!

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben genoten van een uitgebreid tapas diner, het werd geleverd op de gewenste tijd en de warme tapas waren nog lang goed warm. Het eten was van goede kwaliteit, echter de spareribs en de hamkroketjes waren wat sompig geworden onderweg. Verder helemaal tevreden!

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij kwamen vaak eten Nu opgehaald ivm de corona Sorry maar het was slecht voor het geld wat je betaal Koud erg kleine porties. Zeker geen waar voor je geld en zeker niet de kwaliteit die je gewend was.ophalen dus nooit meer

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd prima eten, 1 van onze favorieten in Heerenveen! Opgehaald deze keer. Veel waar voor je geld met euro 3,5 per gerecht, crispy chicken iets te doorbakken. Spareribs erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was erg lekker! Maar alleen jammer dat niet de volledige bestelling klopte! 2 x zalmwrapjes twv 7 euro ontbraken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, op afgesproken tijd bezorgd, en heerlijk eten!

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

we hebben heerlijk gegeten.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zonde van jullie goede naam! Dit afhaal menu is erg slecht.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd ruim op tijd bezorgd en het was allemaal erg lekker

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bestelling was zelfs vroeger dan gepland..

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hoop dat jullie dit na de corona crisis blijven doen

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen kroketjes, maar chicken wings.

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst iets laten bezorgen. Het eten was lekker en de bezorging was ook goed. Wel jammer dat je een tijd opgeeft en het dan gewoon een half uur later wordt.(Dit werd overigens wel doorgegeven).

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, echter klopte de bestelling niet. Bestelde brood en tomatensalade zijn niet geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De nachos waren helaas erg hard geworden en niet echt meer los te krijgen van het bakje. De gefrituurde kip helaas te lang gefrituurd waardoor deze erg hard was. Buiten dat, een erg leuk idee met veel verschillende lekkere hapjes 🙌🏽😍

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zeer aangenaam verrast door de veelzijdigheid aan tapas die wij besteld hadden. Erg lekker gegeten al mis je de ambiance van het bij jullie in de zaak zitten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is smaakvol. De bestelling is niet correct uitgevoerd. Geen champignon bij de bestelling ipv extra nacho's Groet Louis

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Is mooi op tijd bezorgd. Mooie normale portie, zodat je niks hoeft weg te gooien en het smaakte goed.

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op afgesproken tijd bezorgd en lekker gegeten!

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Lieve meid bij het ophalen & prima eten!!❤️ helemaal top!

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer verzorgd en heerlijk bereid. Jammer genoeg misten we de hamkroketjes... die zaten niet bij de afgehaalde bestelling. We hadden extra kaaskroketjes besteld die er wel bij zaten, misschien daardoor de verwarring. We wilden hier niet over bellen, maar nu de vraag om een recensie, mailen we het toch even... verder heerlijk gegeten!

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten is goed bevallen. De aardappeltjes waren niet meer krokant. Ze waren slof. Mischien de papieren zak open laten?

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super geregeld/ verzorgd en we hebben héérlijk gegeten (net als anders) Super lief de tekst op de tassen!!!

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk bestellen, precies op tijd bezorgd en heerlijk gegeten. Ruim voldoende voor twee personen (het dessert vanmorgen maar bij de koffie genomen). Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd bezorgd, heerlijk gegeten, en ruim voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er klopte 1 ding niet,had zoete aardappelsalade besteld,die was er niet bij.Verder was kwaliteit redelijk...,bezorging was ondanks doorgeven toch verkeerd gereden waardoor sommige dingen toch wel afgekoeld waren

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De kwaliteit van het eten was goed. Alles goed verpakt. Alleen helaas dat niet al het bestelde er bij zat... hoort bvb stokbrood bij het pakket te zitten maar dat hadden we niet. We moeten twintig min rijden, dus voor ons helaas geen doen om daar weer voor terug te rijden.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd, alles was super lekker! 🔝

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk! En prima porties!

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk. Alleen de ervaring van de hapjes met tussenpozen opeten is anders in deze bezorgtijd waar alles in een x op tafel staat.

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor twee personen besteld. Was ruim voldoende maar boven alles erg smaakvol! Veel verschillende hapjes en erg lekker. Tevens waren er verschillende sausjes bijgevoegd. Kortom prima. Bij het afhalen stond het al klaar. Vriendelijke afhandeling!

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Jammer dat de opmerkingen niet worden gelezen. Ik had nog zo gezegd dat mijn vriend allergisch is voor olijven en dat ik erook niet van houd

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Het eten was nog warm toen we thuis aankwamen. Helaas ontbrak 1 van onze gerechtjes, maaar we hadden voldoende hapjes en kwamen niks te kort !

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg goede kwaliteit, zeker genoeg en ook goede levering. Eten was lekker warm 😋 Enig puntje: verpakking van de spareribs lekte, dat was wat jammer. De spareribs zelf waren heerlijk!

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, exact bezorgt op de afgesproken tijd !! Aanrader !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke tapas op ons eigen terras gegeten. De box was ruim voldoende voor twee personen, alles was keurig verpakt en op de afgesproken tijd geleverd. Aanrader!

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Heel fijn dat jullie nu ook bezorgen. Stipt op tijd en goed op temperatuur. Wat ons betreft mogen jullie dit wel blijven aanbieden.

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding en hoeveelheid.

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor de 2e keer afgehaald bij jullie. Het was weer ontzettend lekker! En zeer betaalbaar. Wij gaan zeker nog vaker afhalen. Zou fijn zijn als het na de corona crisis ook nog steeds kan op deze manier. Zo kunnen wij vaker genieten van het lekkere eten.

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en op de beloofde tijd bezorgd.. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, vlot bezorgd en nig lekker warm. Een aanrader!

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Via website eenvoudig bestellen en betalen. Afhalen prima coronaproof geregeld. Tapas waren lekker. Warme tapas waren goed verpakt. Was handig geweest als je bij de combinatieboxen kunt kiezen voor het aantal gewenste personen ipv standaard 2. Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Warme tapas was uitgedroogd kip erg hard laagje koude tapas het stokbroodje met vlees en spek erop proefde alsof het net uit de vriezer kwam Bij jullie uiteten is altijd prima maar afhaal doen we zeker niet weer

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten en super dat er bezorgd kan worden in Mildam Wordt zeker vervolgd.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke maaltijd gehad!

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Top service!

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Ontzettend goed georganiseerd en erg lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk kunnen we snel weer in het restaurant komen eten. Gelukkig is dit een mooie tussen op lossing. Zeer tevreden

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg goed!

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!! Zeker voor herhaling vatbaar!! Heerlijk eten, bezorging stipt op tijd💪

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Was ruim genoeg voor twee personen!

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Gisteren een Tapasbox afgehaald. Was goed voor elkaar. Was genoeg 2 personen en op tijd klaar

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekkere tapas. De pittige gamba's waren super, ook de groentekroketjes waren een verrassing. Het bestellen en afhalen verliep prima.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Onze 18 jarige huwelijksdag dit jaar thuis gevierd oa met een tapasdiner van PN. We hebben genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker maar niet compleet. De crispy chicken en een aantal sausen ontbraken. Voor 4 personen was er niet voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke maaltijd!! Top combinatie van smakelijke tapas

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima, goed verzorgd, ruim voldoende en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Hopelijk krijgen we dan wel de kaaskroketjes die we besteld hadden, en geen spinaziekroketjes.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was wel goed, maar veeel te weinig. Helaas is afhaal geen aanrader. Te weinig eten voor wat je betaald.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het smaakte heerlijk, wij komen zeker nog een keer afhalen 👍

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Goede service ook thuis! Uitbreiden van assortiment zou fijn zijn, maar moet wel haalbaar zijn in deze tijd.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke tapas, voldeed geheel aan onze verwachting

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima. Heerlijk gegeten. En heel goed geregeld met het afhalen.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Op afgesproken tijdstip stond de bestelling klaar. Enorme keuze, goede hoeveelheid / kwaliteit. Aanrader

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het smaakte goed! Het nadeel van halen is natuurlijk dat het niet echt meer goed warm is..maar dat viel hier nog mee.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Top service, zo helpen we elkaar door deze vervelende tijd .

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Omdat we niet naar jullie konden om te genieten van al dat lekkers, hebben we een tapasbox afgehaald bij jullie. Wat was dit lekker en wat goed verzorgd! Echt Top! Nu hopen dat we snel weer bij jullie kunnen genieten van al dat lekkers.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hadden met vier personen de fiesta en de pata negra tapasbox. Alle geleverde tapas waren lekker, oa hele malse spareribs en de bruchetta nog krokant ondanks vervoer etc. Maar we vonden de hoeveelheid wat tegenvallen, het zou wel iets meer mogen zijn. Of je moet er bijv. Zelf salade bij maken, maar daar vonden wij de prijs niet naar... Lekker gegeten, maar wel zelf nog wat erbij gemaakt!

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, en het eten was nog lekker op temperatuur.

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Toppie

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Vond het lekker maar vond het niet erg veel. We hadden voor 4 personen besteld en konden nu redelijk zat maar waren met drie personen en hadden ook nog extra kroketjes besteld. Zag er goed verzorgd uit

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Gister tapas opgehaald! Prima service! Heerlijke tapas en grote porties, de tapas waren warm (goed verpakt).👍👍

, 07-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede service. Op tijd Heel lekker gegeten

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

warme hapjes waren helaas al koud ….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Super!

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Super geregeld, Dankjewel

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Omdat we nu niet in het restaurant kunnen eten, een tapas box besteld vol heerlijke gerechten, een aanrader! Helaas niet volledig zelf samen te stellen, zullen een aantal van onze favorieten nog even moeten missen... maar wij hebben thuis genoten van een heerlijk tapasdiner!

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

In corona crisis voor het eerst tapas afhaal diner gehaald. Heerlijk gegeten netjes verzorgd. Ruim voldoende voor 2 personen

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk, goed verpakt en nog lekker warm toen we thuiskwamen. We hoefden niet te wachten, maar konden zo doorlopen. Enige verbeterpuntje is dat wij geen boter of iets dergelijks bij de maiskolf hadden gekregen. Dat maakte de maiskolf net iets minder lekker.

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel erg lekker gegeten. Een uitkomst in deze tijd. Gaan we zeker vaker doen. Top!

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk! En voldoende